Причепи виготовляються як на ресорній залежній (забезпечується гідравлічними амортизаторами) так і на торсіонній незалежній підвісці. Повна маса причепів коливається від 550 кг. до 3500 кг. Причепи можуть бути як з однією віссю (одновісні причепи) так і з двома осями (двовісні причепи).
Причепи можуть комплектуватися додатковими бортами, які встановлюються поверх основних бортів і кріпляться за допомогою болтових з'єднань, що збільшує корисний об'єм кузова причепа. З'ємними дугами і якісним євро-тентом. Причіп може бути як з одним бортом що відкривається (заднім), так і з двома (переднім і заднім). Причепи можуть бути укомплектовані маневровим колесом, що робить ручне переміщення і приєднання причепа до автомобіля комфортнішим. Опорною стійкою на дишлі причепа, що дає можливість залишати причіп в горизонтальному положенні при простої. Опорними стійками по периметру кузова причепа, що додасть стійкості причепа при навантаженні. Також можна встановити гальмо інерційного типу, так званий гальмо накату, як правило, гальма встановлюються на причепи великої вантажопідйомності, на більш легкі причепи встановлюється звичайна зчіпна головка. На причепах встановлена вся необхідна світлотехніка. Кузов причепа може бути як суцільнозварний, так і збірної (болтове з'єднання). Борти і днище серійних причепів, вироблених нашою компанією, виготовлені з металу або з вологостійкої ламінованої фанери. Незважаючи на невисоку вартість причепів «Палич» ресорні осі укомплектовані маточинами ВАЗ-2108.
ХМА2 1,25х2,5х0,4
ХМА2 1,5х2,5х0,4
ХФА2 1,25х2,5х0,4 Фанера, порошковая покраска
ХФА2 1,5х2,5х0,4 Оцинкованые, фанера